Hej igen, SöS-akuten!

Det är inget farligt! En blandad kompott av diverse småkrämpor. Ska kolla så att det inte är en propp.

Är det något du vill ärva om jag dör? Kan skriva testamente på akuten. Nina har tingat mina bokmärken.

7 responses to “Hej igen, SöS-akuten!

  1. Men hallå där!!!
    Ingen liten sak, propp?!?!
    Här ska inte ärvas ngt, du ska ta dig helskinnad hem, så det så!😘

    • Det visade sig inte bara vara en propp. Har båda lungorna full av småproppar *rullar ihop i en självdöende boll*

      • Nää, men vad tusan… 😢😢😢😢
        Hur mår du nu?
        Kraaam❤

        • Trött. Väntar på att få lämna AVA och komma till hematologiavdelning… Trött.

          • Men du lilla vännen, hur gick det där till? Har du känt av det länge el kom det bara?
            Och här gnäller jag över nga ynka nerver i mina armar som inte vill som jag vill…😳
            Vad är det för behandling osv? Fick du med ngn stickning som sysselsättning, el är du så trött så du inte orkar?
            Massor av krya på dig kramar från mig till dig!!!❤❤❤❤❤

          • Det har smugit sig på. Har sovit massor senaste veckan och trott jag sträckt vänster vad och att jag var på väg att få flunsan.
            Nu ska jag prova ut kompressionsstrumpor, ultraljudsröntga vaden, få fler blodförtunnande sprutor i magen och så ska det hela utredas.
            Jag lämnade tandborsten hemma, tänkte ju inte sova över på SöS! Men, fick med mig en stickning ✌🏼️ Som Nina sa; tandborsten roar inte lika länge som stickningen 😄
            Jag tycker att dina nerver i armarna verkar jobbiga nog, inte ska de förringas!
            Vi får krya på oss båda två ❤️
            Kram!

          • Skönt att du är på rätt ställe, nu får dom ta hand om dig ordentligt! ❤
            Stickning är livsnödvändigt, inte tandborsten… 😂😉
            Nina är en klok dam!👍
            Ja, vi får krya på oss!❤

Kommentera

