Ett vitt litet pälsplåster.

Tänk vad hundar känner på sig hur man mår! Igår när jag hämtade Tussen kom han rusande, som vanligt. Men istället för att springa runt, runt och härja på så satte han sig på mina fötter. Och sen satt han där.

På promenaderna är han mycket lyhörd, och smyger mest runt mina fötter utan att göra några utsvävningar, trots att han går okopplad. Inne ligger han nära, nära i soffan. Kliver jag upp, så kommer han efter. Det vore väldigt intressant att veta exakt vad det är han reagerar på. Vad är det jag utsöndrar?

4 responses to “Ett vitt litet pälsplåster.

  1. Kan säga att barnvalpar på typ 2 år har samma känsla! Mamman kommer hem från jobbet MAGSJUK,barnet placerar sej PÅ mamman på tvättstugegolvet (i karantän typ o extra toan är där) där låg vi på hans gamla spjälsängsmadrass hela natten.

    Morgonen därpå va däremot empatin som bortblåst! -mamman a k a ”döda disktrasan” o junior Duracell.. Omöjlig kombo

  2. ❤❤❤❤❤❤

Kommentera

