En miljöklassad lastbil kommer lastad…

160216_01

… med tidningar! Åsa var nämligen ute och övningskörde med lastbil samma helg som jag låg inne på SöS. Hon svängde förbi med en massa tidningar och en Pez. Hur hon hittade till min avdelning är för mig en gåta, jag gick ju som sagt vilse på SöS här om dagen. Än har jag inte hunnit lösa alla kryss och läsa om Kicki D. Men, jag är ju sjukskriven några månader till så den här fina presenten kan jag ha nytta och glädje av länge! Pezen är slut, men resten räcker länge.

 

3 responses to “En miljöklassad lastbil kommer lastad…

  1. Åsa och Hasse.

    Haha! Och hur jag hittade tillbaka sen är en gåta. Tur att det fanns sköterskor att fråga, annars hade jag irrat runt än. För skyltar var det väldigt snålt med.
    De 30(!) DagensNyheter jag bar med mig blev personalen glad att kunna dela ut på avdelningen. Och jag var rätt nöjd att slippa bära tillbaka 29 av dem.

Kommentera

