Stallmys.

160221_01

160221_02

160221_03

Idag gjorde jag någonting jag länge tänkt göra. Jag fort till ett stall i mina krokar och klappade mjuka mular. Som gammal hästtjej har jag saknat ljudet av hovar, ivriga, frustande ponnys, och stora ståtliga hästar. Både hästar och ponnys var nyfikna och trevliga. Så snart höften är opererad (och läkt) ska jag ta mig en tur på en havremoppe!

 

3 responses to “Stallmys.

  1. Underbart, är oxå gammal hästtjej och hästägare!
    Saknar det livet ibland så det suger i magen!😉

Kommentera

