Fick reda på min blodgrupp idag.

O+. Vilket inte är så positivt som det låter då jag endast kan ta emot blod av andra med samma blodgrupp.

De andra blodgrupperna kan dela med sig över gränserna mera frikostigt.

Har även Protein-S brist och hålfotsinlägg. Är med andra ord ett riktigt praktexemplar.

4 responses to “Fick reda på min blodgrupp idag.

  1. Åsa och Hasse.

    Jag har också 0+. Men det positiva är ju att vi kan få både 0- och 0+. Man får glädja sig åt det negativa! Vi kan dock ge till alla utom 0- har jag för mig.
    Se nu till att fixa den där höften, jag behöver bota min hästrädsla och hänger därför gärna med på en tur till häst!
    Kram på dig / Åsa och Hasse.

    • Ha! Ha!
      Jag jobbar på det (läs mailbombar, ringer och tjatar)!
      Tips från coachen; de bits fram och sparkas bak – om de inte är snälla vill säga…
      Kram på er!

  2. Jag har för mig att jag har den också, sicket skit 😀 har en massa andra brister och har använt hålfotsinlägg sen jag var 14. Vi kan detta! LIFE!

Kommentera

