Fan. Köpte choklad.

Jag köpte en chokladkaka till min dunderförkylda granne igår. Tänkte pigga upp henne lite. Men nu har jag visst råkat äta upp den. Typiskt mig.

2 responses to “Fan. Köpte choklad.

  1. Men oj, vad du har varit med om mycket, både tandläkare och full genomgång av läkare…
    Inte konstigt att du åt upp chokladkakan själv, skulle jag oxå ha gjort!
    Och puckot är inspärrad så det står härliga till, varför uppgraderades, är han ännu farligare för dom intagna än för andra???
    Hoppas du får finpost på lådan idag, skickade mönstret igår till dig! ❤❤❤

    • Ja… Jag tänker att det är tanken som räknas 😂
      Jag tror att det har med rymningsbenägenhet att göra, men jag vet inte säkert.

      Längtar efter finpost!! Och ett besök!

      Kram ❤️❤️❤️

Kommentera

