När jag gör någonting gör jag det till 100%

Sån är jag. I allt.

Jag var tillbaka på Karolinska idag. Knölen som jag tömde på 90 ml vätska i oktober förra året är kvar. Eller, den är inte bara kvar, den har växt. Explosionsartat! Nu har den kapslat in min höftled, och växt upp i bukhålan. Den här gången gick det inte att få ut lika mycket vätska eftersom den har ändrat innehåll, och nu består av någonting hårdare.
Jag är tydligen ett medicinskt under – och inte på ett positivt sätt. Läkaren hade aldrig sett något liknande. Så nu är det bara att vänta på provsvar. Igen.

5 responses to “När jag gör någonting gör jag det till 100%

  1. Oj då. Hoppas det inte är nåt allvarligt.

  2. Usch, vad segt.
    kram

  3. WTF…ska det aldrig lugna ner sig?!?!?
    Hoppas dom får ordning på kroppen din, så här kan du ju INTE ha det!!!😣😣😣

  4. Men nu får du börja sluta va så 100% då. Bort me knöl o fram me flyt

Kommentera

