Och nej.

Det blir ingen fler dejt. Inte med honom i alla fall…

”Jag är inte vad han söker osv”

6 responses to “Och nej.

  1. hur känner du?
    Jag tar sånt det alldeles för personligt om någon inte är ”that into me” :/

    • Jag hade det på känn. Han var inte min perfect match heller, men jag var i alla fall redo att lära känna honom lite mer innan jag bestämde mig.

  2. Ett hundliv

    Äsch vad trist!!

  3. Svårt att förstå sådana som dissar en efter en träff. Du är ju värsta superpinglan! Jag hade dejtat dig direkt.

Kommentera

