Förra helgen spenderades i Sönsvall…

… hos Fin-Turken med familj. Vi pysslade och drack saft, som syns i inlägget innan. Vi smyckade oss också med gnuggis-tatueringar. Larven fick välja tatuering åt mig, och som den 2,5-åring hon är så fick jag ”en glad bajskorv med tänder och öga”. Gissa om jag förtvivlat försökte tvätta bort denna fantastiska tatuering från min handled innan jag gick på fika-dejt i tisdags?! Jag skrubbade till ingen nytta, och tänkte för mig själv att den sållar agnarna från vetet på dejtingfronten…

2 responses to “Förra helgen spenderades i Sönsvall…

  1. Du som kan Sundsvall, vilka är dina bästa tips för en helg där? 🙂

    • Åh, va svårt. Jag åker dit för att träffa nära och kära… Men du måste absolut äta på Innergården 1891, mitt i stan i IN gallerian. Inglasad innergård med mysig atmosfär och jättebra mat! Restaurang Apa är en favorit på kvällen. Jättegoda hamburgare i skön miljö. Är vädret bra så smyg förbi Udda för några tapas.
      Stan är inte stor, man går dit man behöver ta sig.
      För shopping är Birsta bra, men ganska hysteriskt. Du som gillar djur måste ju ändå in en sväng på Arken Zoo i Birsta och kolla utbudet av kattsaker 🙂

Kommentera

