Det här med att ha en karl hemma är ju inte så dumt!

Idag har P1 tagit ner mina gardiner i vardagsrummet, utan stege och svordomar och bök (som hade tillkommit om jag gjort det själv). Vardagsrummet blev ca tuuusen gånger ljusare och trevligare utan gulddraperingen runt fönstret. Sedan vek vi påslakan. Sånt ids jag inte ens försöka göra själv, och när det var klart så städade han under byrån i köket.   

Och som tack för att han fick städa och vika tvätt så bjöd han mig på lunch på Söder! 

Nu har han åkt hem till Norrland igen. Han måste vila upp sig lite tror jag.

2 responses to “Det här med att ha en karl hemma är ju inte så dumt!

  1. Sicket lyxigt besök, låter ju fantastiskt praktiskt!

Kommentera

