Kransenkväll!

160526_01

Vad gör man när man har tråkigt? Jo, man tar med sig en vän och åker till Kransen och kollar in i affärerna man sällan hinner besöka (men ändå har full koll på via Instagram). Kransenkväll i Midsommarkransen! Först kollade vi in Eriks butik Svenska Armaturer. Nina vill byta lampa i hallen. Och lampor är något Erik har gott om! Butiken var fullproppad av både lampor och kunder, så vi kollade runt ett varv innan vi gick. Utan lampa.
Vi gick in till Dunke Design och blev bjudna på ett glas rosé. Där hittade Nina en hängare till badrummet, som hon köpte. Och jag hittade en jättefin metallväska som jag skulle vilja ha som transportbur till Siv och Majsan! Den vägde tyvärr flera kilo, så jag köpte den inte. Och såhär minglade vi oss fram i Midsommarkransen via den ena fina butiken efter den andra.

160526_03
Helt plötsligt hittade jag min TV-bänk i Bodil Vintages källare! Kolla va fin! Perfekta mått, och ett överkomligt pris. Nu gäller det bara att få hem den…

One response to “Kransenkväll!

  1. Pingback: Perfekta mått, och ett överkomligt pris. Nu gäller det bara att få hem den… | Jag har inte bara en hund

Kommentera

