Fredagsmys med Siv.

160527_02

Jag har ju städat hela köket i dag. Så vad passar bättre än att göra ren den lilla lortgrisen, långhåriga Sivan? Lite marsvins-spa i diskhon. Det krävdes flera schamponeringar för att få frökens päls vit igen. Den var full med kiss, hö och jox. Nu har jag dem inte på spån längre, utan på filtar så hon borde inte bli lika lortig i fortsättningen.

160527_03
Efter badet fortsatte spa-behandlingen i soffan med handdukstorkning, lite apelsinbitar, några bitar vattenmelon, kamning, tovutredning, lite klippning av klor och tovor.  Precis när jag tog det här fotot kissade hon. På mig. Inte så tacksamt efter den lyxiga spa-behandlingen, om du frågar mig. Lite ofint till och med.

Kommentera

