Jag ser visst ut att ha koll.

Jag brukar ofta få svara på frågor om var gator ligger, vilken buss som går var och liknande på min väg till och från jobbet. Ett tag var det så ofta att jag satte på mig enorma hörlurar (ofta utan att lyssna på något) bara för att slippa få frågor. Vilket inte ändrade något annat än att folk knackade mig på armen för att påkalla min uppmärksamhet. Jag kan tyvärr sällan hjälpa, då jag med nöd och näppe hittar dit jag ska/vet var jag är själv. Förra veckan nådde jag min totala informations-peak då jag, Ulrika och Abbe och Pernilla var på Twilfit i Ringen. Ulrika provar underkläder, och jag och Pernilla leker med Abbe då en dam kommer fram till mig med en bh och undrar om den inte finns i andra storlekar än de som hänger framme? Är det bara mig det händer?

Kommentera

