Han är lite så farlig som han låter sa, gubben och knöt fast kopplet till hunden i mugghållaren!

Spetsen började skälla så fort han såg Tussen på perrongen. Väl inne i djurkupén skäller hunden konstant. Tussen sitter i mitt knä och marsvinen sitter coola i sin transportbur på golvet och mumsar hö. Gubben morrar åt hunden och sliter och drar i kopplet. Jag kan inte ens höra vad jag tänker. Ett ungt par med en katt står mellan vagnarna och väntar på att hunden och gubben ska lugna ner sig. Det här blir fyra intressanta timmar…

2 responses to “Han är lite så farlig som han låter sa, gubben och knöt fast kopplet till hunden i mugghållaren!

  1. Vilket adrenalinboozt du hamnat i. Andaaaaaas

    • Somnade med Tussen i knä och marsvinen på golvet vid fötterna. Vaknade av att jag hade trädskällarens huvud i mitt knä! Det gick bra, han nosade på Tussen (som sov som en stock!) och jag föste undan hunden. Sen knöt hussen fast honom i ordentligt.

Kommentera

