Bra dag att dra till Lida.

Blev väckt av en sköterska som ringde och meddelade att jag inte kan få träffa narkosläkare och bli inskriven för operation på onsdag. Inskrivningssköterskan är sjuk. Någon ny tid fick jag inte direkt, ”det är ju så många som är inbokade och som står på kö…” No shit Sherlock! Jag har väntat sedan i januari på den här operationen!

Ute blåste det halv storm, så att åka på båttur lockade varken mig eller Åsa. Vi drog till Lida istället. Promenerade i skogens sus och plockade blåbär. Älskar backig skog där jag kan plocka bär utan att bocka mig!

Nästa gång jag far till Lida ska jag ta med mig en fjärilshåv och ta med mig en liten kanin hem!

Spara

2 responses to “Bra dag att dra till Lida.

  1. Skit oxå…du om ngn borde väl stå längst fram i kön!

Kommentera

