Sängram nummer två.

Den kom igår. Den är fantastiskt vacker! Jag fotade och la ut sängram nummer ett till försäljning direkt, sen monterade jag och Anny ihop sängram nummer två. Ställde den mot en annan vägg. Bäddade och sa godnatt. 

Jag kände mig jättenöjd med mitt köp! Men, det gjorde inte Tussen. Han vägrade hoppa upp i sängen. Stirrade där den andra sängen stått och knorrade. Till slut la han sig på mattan på golvet och suckade högt. Han har vankat av och an hela natten. Sovit på soffan en stund, och sen kommit in i sovrummet och knorrat och stirrat på mig. Knashund!

Kommentera

