Övning ger färdighet.

Det kan även ge en ett ben tjockt som en gammal trädstam på grund av överansträngning. Då jag är så svullen i ljumsken och på rumpan efter själva operationen så är det lite svårt med blodtillförseln. Det har jag blivit varse i dag! Har tränat för hårt, så nu är jag inte bara tillbaka på rummet – utan även sängliggande med benen högt sedan i går eftermiddag. 

2 responses to “Övning ger färdighet.

  1. Oj, hoppsan!
    Gud, vad tråkigt att få elände för att man tränar för hårt…
    Det låter dock som det händer en hel del på boendet, hissproblem och läskiga gubbar!😉😝
    Får du åka hem i morgon?
    Kram

    • Ja, nu har jag bestämt mig för att sluta träna. Jag rör ju på mig hela tiden och jag tänker att träningen är bra när man ska komma igång efter operationen, nu är jag ju uppe och hasar omkring så mycket att jag använder alla muskelgrupper som jag ska träna. Och så tillhör jag inte direkt åldersgruppen som den här träningen är utformad efter 😬
      Nu är hissen igång och snuskgubben har fått lämna rehab. centret.
      Ja! Imorgon får jag åka hem!
      Kram fina!

Kommentera

