Kan ligga i soffan igen!

Igår när sjukgymnasten var här så meddelade jag honom att jag tänkte konstruera någon sorts förhöjning till soffan. Jag får så himla ont i ryggen, rumpan, baksidan benen av att bara sitta lätt tillbakalutad med foten högt. När han hörde om mina funderingar på allt från lastpall med spånskiva till mammas idé med glossy magazines blev han lite blek om nosen. Han kollade på soffan och meddelade att jag kunde få hjälp med någonting han kallade medar. Men. Han och arbetsterapeuten kunde inte komma förrän om en vecka och fixa det! Jag sa att det inte var någon fara, jag kunde ju lösa det själv så länge. 

Sjukgymnasten och arbetsterapeuten höjer upp soffan, under övervakning av moderskeppet.

Vilket verkligen fick fart på sjukgymnasten! I morse fick de ett återbud, så de kom med förhöjningen till soffan strax före lunch dag! Det är helt fantastiskt skönt att kunna ligga i soffan och kolla på tv!

Kommentera

