Fyra julisar införskaffade!

Inte illa med tanke på att jag är fast i mitt hem. De fyra är hemklickade från olika webbplatser. En julklapp är nästan färdigstickad. Jag tror att jag är i fas med julen i år!

2 responses to “Fyra julisar införskaffade!

  1. Åh duktigt av dig! Internet är ju en väldigt bra källa till julklappar, skulle jag vilja säga. Slippa trängsel och kunna välja och jämföra i lugn och ro. Jag har gjort så med de senaste åren.
    Jag hoppas du mår bättre nu och att du får luft som du ska. Jag vet hur det känns när man upplever att man inte får luft, det är allt annat än roligt. Ta hand om dig!

    • Jag känner mig mycket nöjd med mina inköp! Faktiskt så tror jag att det blir så att jag impulsköper mindre saker till mig själv, så det blir nog billigare trots att jag får betala frakt.
      Det känns lite bättre med andningen, men jag ska kolla upp det.

Kommentera

