Vissa blir som sin mamma.

Jag har hoppat direkt till mormor. Jag relaterar mer till hennes vardag.

Sist jag besökte mormor på vårdhemmet filmade jag hennes framfart med rullatorn i en korridor. Jag såg den filmen här om dagen, och avundades hennes fart. Tar mig fram mycket långsammare med Staffan!
Mormor har bensår. Mina begynnande liggsår har jag motat i grind med hjälp av fårskinn på fotpallen, i sängen och på kontorsstolen. 
Mormor får sin medicin på bestämda klockslag. Jag är inte lika strukturerad, därför jag hamnade på akuten i går.

4 responses to “Vissa blir som sin mamma.

  1. Men, du lilla gumman, hur har du det???
    Herregud, ska det aldrig ta slut…😢😢😢
    Kram ❤️❤️❤️❤️❤️

Kommentera

