Har varit på återbesök på ortopeden i dag. 

Ömsom vin, ömsom vatten. Eller, vad sägs om; ärret ser bra ut. Jag får börja stödja lite grann på benet nu, för att stödja fullt i slutet av februari. Benen är förmodligen lika långa (med en felmarginal på en centimeter). Knölen som tömdes är tillbaka. Det svarta i höften var nekros. Jag kan förmodligen inte börja jobba igen i februari. Men, annars verkade allt bra!

4 responses to “Har varit på återbesök på ortopeden i dag. 

  1. Jag är verkligen imponerad av att du verkar vara så himla positiv. You go girl! Fattar ju såklart att allt inte är det jag får läsa och ta del av, men du kunde ju lika gärna bara gnälla rent ut sagt. Du är en riktig kämpe i mina ögon!

    • Jag är luttrad. Tyvärr. Om jag bryter ihop minsta lilla och börjar tycka synd om mig själv är jag rädd att jag inte kommer att kliva upp ur sängen imorgon. Eller någon annan dag.
      Men jag är inte alltid så jävla peppig. Var skitdeppig här om natten. Men det vet mest bara Siv och Majsan.

      • Det behöver man vara det med! Ömsom vin, ömsom vatten. Yin och yang och balans och allt sånt är superviktigt. Hatar att säga att jag förstår dig för det kan man aldrig riktigt göra, men jag kan sätta mig in en del i känslan. Du har min mail, hojta om du behöver nån som kan lyssna nån gång

Kommentera

