Idag muckar han från fängelse.

Säg den lycka som varar för evigt. Idag släpps han ut från anstalten och jag önskar att Q var här och kunde bygga in nåt fräsigt vapen i mina kryckor.


Polisen har lugnat mig med att de syr in honom för övergrepp i rättssak om han kontaktar mig och är hotfull, eller skrämmer mig. Glömde fråga om det gäller även om han kontaktar mig via sin fru, vilket har hänt under tiden han har suttit inne.

11 responses to “Idag muckar han från fängelse.

  1. Men herregud, blir helt slut bara jag läser det du skriver!
    Vad är det som händer??? Och vad är det för pucko till fru som beter sig så???
    Ja, det känns ju himla tryggt att få det svaret när oron äter upp en inifrån…
    Massor av kramar ❤️❤️❤️❤️❤️

  2. Fy fan alltså. Du får flytta till Malmö, det är enda sättet!

  3. (Det var alltså jag)

  4. Tycker du ska prata med polisen ang att han ”når” dej via frun.. du kanske ska skaffa en ”livvaktshund”..

  5. Tänker att du kan ju skaffa en hundpolare till Tussen som har lite mer höjd och storlek, men Tussens käkar går inte av för hackor de heller..Ta reda på om allt skydd och hjälp du kan påkalla..och hälsa Tussen att vara ”on garde”..

    • Har en kompis som bor här den här veckan. Lämnar inte lägenheten utan flera larm & spray… grannarna är varnade & har nyckel.

Kommentera

