Sjukresor. Skärp er!

Gissa vem som återigen hade strul med sjukresor? Strulade ju förra veckan också, men i dag kom jag bara 10 min för sent till sjukgymnastiken. Vis av tidigare erfarenhet så hade jag bokat resan så jag skulle vara framme i god tid. Jag blev mycket förvånad när jag fick inte mindre än tre sms att bilen var hos mig, och jag inte såg den trots att jag stod och väntade utanför min port. Bilen var inte osynlig, utan framkörd till en helt annan adress i en helt annan kommun! 

Sen visade det sig att jag inte var 10 min sen – utan drygt ett dygn tidig! Jag skulle visst vara på sjukgymnastik imorgon. Men, jag hade sån tur att min sjukgymnast just fått ett återbud och kunde klämma in mig.

Så, återigen! Var är min personliga assistent?!

Kommentera

