Hjälp! 


Är så trött på min deghjärna nu! Konstant trött och dum i huvudet. Jag har alltså svarat mitt eget meddelande, 3 veckor senare. Skjut mä!

2 responses to “Hjälp! 

  1. Känner igen det där. Jag var sådär under november och december medan min hjärna övergick i seg kolaform och slutade med att jag fick för mig att jag inte hade alla kläder på mig då jag var ute… Antagligen inte av samma orsak som du och som tur är mycket mindre så nu, men jag kan relatera lite i vart fall 🙂 (Och skriva långt om just ingenting, en annan knepig sak 😉

Kommentera

