Tänk om reumatologen och FK kunde hålla reda på sitt! Jag har fullt upp med mitt.

‪Dagen idag ska ägnas åt kamerala sysselsättningar. Har redan ringt min reumatikersköterska angående förnyelse av recept på morfin som min läkare skulle fixa den 23:e, som inte är gjort.‬ Nu ska jag ringa FK och höra om vilka regler som gäller när jag börjar jobba igen på 25% med betalda resor till och från jobbet. Enligt min handläggare på FK (som inte har behörighet att handlägga mig, men som ändå gör det pga personalbrist) så kommer jag att gå några tusen kronor back på att jobba halva mars. Jag hoppas att han har fel, igen.

Kommentera

