Kvällsutflykt till apoteket!

Ikväll när jag loggade in på Mina vårdkontakter på nätet så såg jag att jag äntligen fått ett recept på morfin utskrivet. Tre dagar med halv dos börjar tära på både kroppen och humöret. Pratade med Tessan och hon och Gluggen kom farande direkt! (Jag hade tänkt mig ännu en sömnlös natt då mina närmsta apotek hunnit stänga för dagen. I morgon ska jag ändå ska till Karolinska på röntgen, så jag tänkte ta ut receptet då.) Men så blev det inte, nu har vi hämtat ut medicin och handlat, mitt i natten!

 

Gluggen googlade på kvällsöppna apotek. Lite oklart var vi var någonstans, tror vi var till Lindhagen. Men jag är absolut inte säker!

Kommentera

