Ibland är det någon som fattar!

Nu har min handläggare på FK tagit ett interimbeslut att godkänna sjukpenning i väntan på läkarintyg. Tydligen kan han göra det och jag slipper göra våld på mig själv för att jobba fast jag inte kan.

Nu gäller det bara att få ett läkarintyg. Reumatologen hänvisar till ortopeden som påbörjat sjukskrivningen. Ortopeden vill att reumatologen tar över sjukskrivningen. Jag skiter i vem som sjukskriver mig! Nu har jag fått dubbla morfindosen, sover mycket och har fått backa till att gå med hjälpmedel.

Kommentera

