Ibland tar det tid!

I början av februari fick jag läkarintyget från min reumatolog. I början av mars träffade jag en kurator som hjälpte mig att fylla i alla blanketterna. Sen skulle jag bara renskriva och skicka in papperna… Det tog tid! 

Det har inte gått en kväll utan att jag tänkt att ”i morgon ska jag skicka in papperna!” Men, så har det inte blivit av förän i dag! ÄNTLIGEN! Och, nej, jag renskrev inte allt innan. Jag kände att det bara måste in, så jag skickade det som det var. Två – tre veckors uppskjutning till ingen nytta! Måste skärpa mig innan jag får svart bälte i prokrastinering.

Kommentera

