Stickat klart!

Monterat, fäst trådar, tvättat, blockat och fotat. Nu vill jag nästan behålla den!

7 responses to “Stickat klart!

  1. Härligt när man fått allt klart och känner sig nöjd med slutresultatet 😊

    • Ja verkligen! Nu ska jag montera, fästa trådar, tvätta och blocka en annan sorts poncho. Inte alls lika rolig att sticka, men även den en beställning.

      • Själv håller jag just på med en provlapp till en kofta jag lovat sticka till en god vän. Insåg idag att jag har inte så lång tid på mig att sticka den som jag trodde…

        • Inte roligt att ha tidspress!

          • Nä, särskilt inte när man inte vet hur många stickstunder som värken sätter P för…

          • Vet precis. Tyvärr. Ta många småpauser!

          • Det är ett måste – borde alla göra egentligen 😊
            Lät bli att sticka under några år men kom fram till att ont fick jag ändå så då kunde jag lika gärna göra något roligt. Nu har jag dessutom blivit bättre – fibron är lugnare sedan jag lärt mig att varva ner. Sedan blossar den upp ändå ibland men det kan man ju inte gå och oroa sig för, det blir som det blir.

Kommentera

