Ser på matlagningsprogram och allt ser så lätt ut!

Själv brottas jag alltid med samma fråga, vilken fals är rätt för att tillaga mat ”mitt i ugnen”?

5 responses to “Ser på matlagningsprogram och allt ser så lätt ut!

  1. När jag hade sådana falsar som du visar på bilden räknade jag alltid det breda gapet som ”mitten”. Funkade bra 😊 Nya ugnen har lika brett mellan alla så nu får jag tänka…

  2. Åsa och Hasse.

    Var lite rebellisk. Ställ in maten olika varje gång! Nån gång blir det rätt.

Kommentera

