Dagens outfitta!

Jeans! För första gången sedan jag opererade mig i oktober har jag sportat jeans idag! Slut på leggings och strumpbyxor (ja, inte om jag ska ha klänning då).

Så nöjd att grannen fick fota!


Jag drog inte bara på mig jeans för att drälla runt hemma. Nej, jag gjorde en utflykt till Stadsmissionen och apoteket. På Stadsmissionen råkade jag komma åt den pyttelilla knappen på mitt överfallslarm. Nu vet jag att det funkar! Vet också att varken jag eller någon annan fattade vad det var för j*vla tjut. 

Det var först när jag gick från kassan, och insåg att ljudet följde med mig som jag förstod vad det var! Och lite diskret stängde av oljudet.

2 responses to “Dagens outfitta!

  1. Fin du är! 😘
    Och himla bra att larmet funkar, dock himla trist att du ska behöva ha ett… 👍

    • Ja, det där larmet är inte roligt att behöva ha. Men det gör att jag känner mig lite mer förberedd. Inte tryggare. Men förberedd.

Kommentera

