Sjukt nöjd med mina prepper-skills!

Hade helt glömt bort att vattnet skulle vara avstängt kl 8-9 i dag! Blev skiträdd när kökskranen fräste åt mig som en arg svan när jag skulle skölja av bettskenan. Här stängs vattnet ofta av, både aviserat och oaviserat, så jag har ofta en tillbringare med vatten i kylskåpet och fyller vattenkokaren innan jag går och lägger mig för att inte bli utan mitt pressokaffe på morgonen.


I dag fick jag full utdelning av mina prepper-skills! 

Att jag sedan gick på muggen och tryckte ut rejält med pumptvål i händerna ska vi kanske försöka glömma…

7 responses to “Sjukt nöjd med mina prepper-skills!

  1. Man kan inte lyckas jämt 😉

  2. Hahaha, det låter som något jag skulle göra. ”Ah, strömavbrott. Jag sätter på tv:n medan jag väntar!” 🙂

  3. Pingback: Årets varmaste dag, och vi har inget kranvatten! | Jag har inte bara en hund

Kommentera

