Frans- och brynfärg.

Stressade iväg till en skönhetssalong idag. Jag brukar färga ögonbrynen själv, med varierande resultat. En sommar såg jag jättearg ut då jag använde snabbfärgen men satt lika länge som den vanliga färgen. Så nu tänkte unna mig att färga ögonfransarna och ögonbrynen på salong för första gången i mitt liv!

Vet inte vem som blev mest förvånad när jag klev in på salongen – kvinnan som var fullbokad hela dagen, eller jag som fick reda på att den bokade tiden var i morgon!

3 responses to “Frans- och brynfärg.

  1. Ha, ha, känner så väl igen mig…hur många ggr har inte jag klivit in hos massören på helt fel tid och dag, slutade med att ingen i min familj ville skjutsa mig dit för dim skämdes så över mig…😬😒😙😚😝😎

  2. Pingback: Frans- och brynfärg, del II. | Jag har inte bara en hund

Kommentera

