Ska skicka Tradea-saker.

Jag är ju inte direkt på topp intellektuellt just nu. Hittar inte hem från jobbet, glömmer saker och möten. Hittar knappt här hemma i lägenheten. Nu har jag rensat i garderoben i hallen och jag har sålt två par Dr. Martens. De är samma storlek. Men helt olika modell. Köparna har betalat olika mycket för dem.

Gissa om det här kan sluta illa?! De heter ju nästan samma! Och kartongerna jag skickar kommer att vara extremt lika. Det här måste jag göra väldigt noga så jag inte skickar fel par skor till fel köpare!

Tillägg. Ser nu att jag inte ens kan stava till Tradera…

4 responses to “Ska skicka Tradea-saker.

  1. Jag hade packat först den ena lådan, skrivit namn och låtit skorna till den andra Andersson stå uppe på den andra lådan. Jag hade dessutom satt en lapp på skorna med respektive namn för att kunna dubbelkolla mig själv 😔

Kommentera

