”Ni vet hon på vån 2, hon med de schyssta bröna…”

Det är jag det! Idag tog jag fram hushållsassistenten och bakade tekakor. Har inte bakat på en evighet! Hade helt glömt bort att jag äger en mycket snygg rosa kavel med kullager, och bakunderlaget var alldeles veckigt efter att ha varit förpassat till brickskåpet på tok för länge.

Bakade 26 tekakor! När jag slutade knastrade vänsterhanden oroväckande högt! Jag hoppas den inte pajjade helt nu. La upp en bild på instagram och skrev att Anny nu var välkommen hit på semester, varpå hon meddelade att hon slutade äta gluten för två veckor sedan! Om handen pajade helt av brödbaket får Anny tvätta mitt hår som straff till veckan!

Kommentera

