Åh! Vad jag är sugen på gurka och geléhallon! Sa ingen någonsin.

Inte nog med att var tredje inlägg på instagram numer är reklam…

… det är dessutom skitreklam! Skulle jag få en gurka med tandpetare och geléhallon av någon skulle jag säga upp bekantskapen!

8 responses to “Åh! Vad jag är sugen på gurka och geléhallon! Sa ingen någonsin.

  1. Allvarligt??? Vilken jävla skitreklam, skulle göra som du…😬

  2. Jag har börjat anmäla annonserna. Får fortfarande, men det har faktiskt blivit mindre av dem ☺

  3. Åsa och Hasse.

    En gurka med geléhallon! Hurra ropade mellanstadiet på 80-talet nostalgiskt innan det tog fram skämskudden och gick tillbaka ner i sin gillestuga…

Kommentera

