Nu jävlar ska jag äta nyttigt (hela tiden)!

Det dunsade till på hallmattan i dag. Postis (jycken) fick slita rejält innan han fick med sig paketet från… AdLibris..?! Jag har inte beställt nåt… eller..?


Men P1 har gjort det! En bok som ska hjälpa mig att äta bättre. En kokbok med perfekta recept för min kropp. Jag har testat paleo förut och älskar det! Men, så går jag på autopiloten när jag handlar och kommer hem med samma mat som jag brukar äta. Nu ska det bli ändring på det! Den här kokboken innehåller recept som inte bara är paleo, de är autoimmuna (reumatism är en autoimmunsjukdom). Boken är även peppande och informerar om vad man bör tänka på och undvika.

4 responses to “Nu jävlar ska jag äta nyttigt (hela tiden)!

  1. Oj! Finns det en sån kokbok?! Den får jag kolla upp – även fibro är ju en autoimmun sjukdom. Tack för tipset ❤

    • Karl Hultén och Cecilia Nisbet Nilsson heter författarna, ifall det inte syns så väl på bilden. Det är inte bara recept, även lista på mat att undvika och tips på hur man ska lyckas lägga om kosten.
      Jag är superpeppad!!

  2. Den ska jag hämta på bibblan nästa vecka, ska bli himla intressant! 😊

Kommentera

