Ska jag starta en fitnessblog?

Från ras till… tja… [insert valfritt peppigt ord]. Jag har nämligen inte bara börjat styrketräna, jag börjar mornarna med en massa frukt och grönsaker numer!


Vet inte hur lång tid det skulle ta för mig att få i mig 1 banan, 10 jordgubbar, 1 avokado, några blad romansallad och några kvistar persilja om jag inte kunde slänga ner allt i min kära blender och gasa! Oftast blir det gott. Om det inte blir gott utan smakar gräs så slänger jag i en bit ingefära och lite chili, så det blir så starkt att grässmaken försvinner.

3 responses to “Ska jag starta en fitnessblog?

  1. Jag väntar så tills jag kan ställa mig på kö igen!!!

  2. Väntar??? Längtar ska det ju vara!!!

Kommentera

