Har fått mig ett järn!

Idag fick jag järn intravenöst. Hoppas jag blir piggare och mår bättre snart! 

Ibland skämmer jag bort mig med spa-besök. Ibland med besök på vårdcentralen!

Hela proceduren tog en timme ungefär. Blodtrycket kollades före och efter. Själva behandlingen tog 20 min, sen fick jag vänta ett tag innan de släppte hem mig.

4 responses to “Har fått mig ett järn!

  1. Hoppas det kommer att göra dig gott. Livet är knöligt som det är med värk utan att man behöver addera allt det som järnbrist medför…

  2. Skönt med intravenöst, själv fick jag inte det, för många biverkningar som inte var bra enl min läkare, bättre att äta stor dos av järntabletter och få en mage som knappt har hämtat sig efter eländet…idiotläkare!😠😠😠

Kommentera

